RADIONICA „VIŠEJEZIČKI KURIKULUMI ZA CIJELU ŠKOLU“ (PLURCUR) ODRŽANA U EVROPSKOM CENTRU ZA SAVREMENE JEZIKE

Datum obavijesti: 15/05/2015

RADIONICA „VIŠEJEZIČKI KURIKULUMI ZA CIJELU ŠKOLU“ (PLURCUR)
ODRŽANA U EVROPSKOM CENTRU ZA SAVREMENE JEZIKE
Austrija, Grac, 7-8. 5. 2015. Godine

Radionica pod nazivom „Višejezički kurikulumi za cijelu školu“ (PlurCur) održana je u sjedištu Evropskog centra za savremene jezike (ECML) pod pokroviteljstvom Vijeća Evrope.

Evropski centar za savremene jezike okupio je predstavnike 27 država članica ECML-a. Bosnu i Hercegovinu je predstavljala Adela Kulukčija, u ime Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke. Pored Bosne i Hercegovine, slijedeće države su bile zastupljene: Albanija, Armenija, Austrija, Bugarska, Hrvatska, Kipar, Češka, Estonija, Finska, Francuska, Njemačka, Island, Irska, Latvija, Lihtenštajn, Litvanija, Luksemburg, Malta, Nizozemska, Rumunija, Srbija, Slovačka, Slovenija, Švedska, Švicarska, Ukrajina i Makedonija.

Projekt „Višejezički kurikulumi za cijelu školu“ (PlurCur) je namijenjen nastavnicima, trenerima, donosiocima odluka u obrazovnoj politici i naučnim radnicima.

Cilj Projekta je promocija i širenje višejezičnosti kao značajnog elementa interkulturalnosti kroz uvođenje i procjenu koncepta višejezičke, inkluzivne i interkulturalne obrazovne politike u cijeloj školi.

Na Radionici su predstavljene pilot škole u kojima je ovaj koncept već zaživio te prikazani razni alati za uspostavu i provođenje višejezičkog kurikuluma u nastavi prilagođenog obrazovnim politikama država članica ECML-a. Pored umrežavanja škola koje koriste višejezičke kurikulume, najavljeno je i objavljivanje publikacije s modelima i nastavnim materijalima za škole koje planiraju uvesti višejezičke kurikulume.

Detaljne informacije o Projektu su dostupne na stranici: www.ecml.at/plurcur

Pored toga, preporučujemo i sljedeće linkove:

 

Plurilingual and intercultural competences: descriptors and teaching materials

(CARAP national networks)

 

Literacies through Content and Language Integrated Learning: effective learning across subjects and languages

(CLIL)

 

Diversity in majority language learning – Supporting teacher education

(MALEDIVE)